Fem servir galetes pròpies i de tercers per millorar la teva experiència de navegació i oferir continguts i publicitat rellevants per a tu. Consulta la nostra actualitzada política de galetes.
Kids&Us Vilassar de Mar

Kids&Us reuneix 1.000 ànimes a Sevilla

Publicat 16/04/2019 per Kids&Us VIlassar

They have the power, we have the formula (Ells tenen el potencial. Nosaltres tenim la fórmula). Aquest és el lema de la nova campanya The English Formula de Kids&Us per al curs 2019-2020. Amb aquest lema, la campanya publicitària que començarà al maig pretén destacar la combinació guanyadora del mètode Kids&Us que aprofita les qualitats innates d’aprenentatge que tenen els nens i nenes en néixer i les potencia amb la seva metodologia pròpia, natural i adaptada al creixement dels petits.

La presentació de la campanya realitzada per Susanna Sala, Directora Creativa, va tenir com a moment estel·lar l’actuació musical amb la cançó de campanya Essentially Us, que va fer aixecar de la butaca tots els assistents.

Compartiu-ho >